- Miasto szuka sponsora, który zapłaci za eksponowanie swojej marki na największej i najnowocześniej piłkarskiej arenie w regionie. Pierwszym krokiem do pozyskania sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego jest nawiązanie współpracy z fachową agencją, która pomoże znaleźć firmę zainteresowaną takim projektem - głosi miejski komunikat.
Ale nie będzie to takie proste, bo miasto ograniczyło zasięg poszukiwań. Agencja nie będzie mogła szukać wśród firm, które już są partnerami Szczecina przy innych projektach. Władze miasta oczekują też, że agencja wskaże trzy zainteresowane nazwą stadionu podmioty, czyli przeprowadzi z nimi też wstępne negocjacje.
Wybór agencji ma nastąpić do 23 maja.
- Zawarcie umowy ze sponsorem tytularnym planowane jest najpóźniej na I kwartał 2023 r. Porozumienie ma być zawarte na okres minimum 3 lat - informuje magistrat.
Ile może zyskać miasto od sponsora? Możliwe, że oczekiwania sięgają kwoty ok. 3-5 mln zł rocznie.
A na stadionie - coraz więcej jest ukończonych elementów, coraz bardziej obiekt jest uporządkowany. Ale jeszcze do zakończenia prac długa droga - większość prac wykonywana jest wewnątrz trybun północnej i wschodniej. Zobaczcie w galerii poniżej:
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?