MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Poniedziałek - kolejny termin opłat za śmieci

Marek Rudnicki
archiwum
17 lutego jest kolejnym terminem, w którym właściciele nieruchomości muszą zapłacić za tzw. gospodarowanie odpadami komunalnymi. Oczywiście - zapłacić gminie. Przypomnijmy, że takie opłaty należy wnosić raz na dwa miesiące. W poniedziałek płaci się za za styczeń i luty, 15 marca trzeba będzie zapłacić za marzec i kwiecień, 16 czerwca za maj i czerwiec, 15 sierpnia za lipiec i sierpień, 15 października za wrzesień i październik oraz 15 grudnia, gdy mamy spiętrzenie opłat (dodatkowo święta i podarki) za listopad i grudzień.

Od grudnia ubiegłego roku właściciele nieruchomości otrzymują pocztą z magistratu informację o indywidualnym numerze rachunku bankowego, na który należy wpłacać opłatę.

Do czasu otrzymania informacji z indywidualnym numerem rachunku właściciele nieruchomości wpłat winni dokonać na ogólny rachunek bankowy Urzędu Miasta Szczecin w banku PKO BANK Polski
nr 24 1020 4795 0000 9102 0278 0328

Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi jest wnoszona na podstawie złożonej deklaracji. Urząd Miasta Szczecin nie wysyła dodatkowych powiadomień ani książeczek opłat.

Wysokość opłaty wynika ze złożonej deklaracji i rodzaju zabudowy. Od 1 stycznia br. obniżone zostały stawki opłat. Dopiero po złożeniu nowej deklaracji właściciel nieruchomości może regulować opłatę w wysokości wynikającej z obniżenia stawek.

Niezależnie od tego, że ustawowy termin na złożenie nowej deklaracji już upłynął, właściciele nieruchomości zamieszkałych, którzy tego do tej pory nie uczynili wciąż mogą złożyć deklaracje i w ten sposób płacić mniej za śmieci.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński