Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zara i Hugo Boss w Szczecinie? Centrum mody powstanie w miejscu Węglobudu

Joanna Brudzik
W miejscu hali Węglobudu powstanie wielki sklep sprzedający końcówki serii renomowanych firm.
W miejscu hali Węglobudu powstanie wielki sklep sprzedający końcówki serii renomowanych firm. Fot. Materiały inwestora
Turzyn. W miejscu lubianej przez budowlańców hali Węglobud powstanie wielki sklep outletowy sprzedający końcówki serii renomowanych firm. Budowlanka przeniesiona zostanie gdzie indziej.
Wizualizacja Fashion OutletTak hala wygląda teraz...

Wizualizacja Fashion Outlet

Prawdopodobnie już w marcu do istniejącej Galerii Handlowej Turzyn oraz powstającego C. H. Turzyn, dołączy tworzony w miejscu hali Węglobudu nowy wielkopowierzchniowy sklep, Fashion Point & Outlet. Tworzy go firma Platinum Real Estate & Manage. Projekt bazuje na koncepcji sprzedaży w formule Outlet. Sprzedawane tu będą w 40-50 salonach nadwyżki produkcyjne, końcówki serii, kolekcje z poprzednich sezonów oraz modele produkowane specjalnie z myślą o centrum, niedostępne w tradycyjnych punktach sprzedaży.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że Węglobud nie sprzedał swojej hali, a jedynie ją wydzierżawi Platinum Real Estate & Manage. Dotychczasowa sprzedaż zostanie przeniesiona do innych placówek firmy.

Fashion Point & Outlet w Szczecinie będzie największym na Pomorzu Zachodnim centrum typu Outlet. W chwili obecnej, jak dowiedział się Głos, prowadzone są rozmowy z wiodącymi producentami i centrami Outlet w Europie. Chodzi o pozyskanie do współpracy takich marek, jak Boss, Armani, Calvin Klein, Rene Lezard, Joop, Nafnat, Benetton, Mexx, Tommy Hilfiger, Strenesse, Mango, Zara, Gant, Nike, Adidas, Reebok i innych.

W istniejących centrach Outlet obowiązują znaczne rabaty na ceny, począwszy do 30 proc. do 70 proc. Sklepy organizują też często akcje promocyjne w stylu: kup 2 - płać za 1, drugi zakupiony produkt w cenie 50 proc. niższej itd. Kilka razy do roku organizowane są też akcje "przeceny przecen". Sprzedawane będą tu więc towary w cenach konkurencyjnych zarówno do pobliskiego Carrefoura, jak i powstającego dopiero C.H. Turzyn.

Obecnie w Polsce istnieje sześć centrów typu Outlet o łącznej powierzchni 77.3 tys. m2. Budowane są już następne. Rynek zdominowany jest przez dwóch deweloperów, tj. Neinver, który jako pierwszy uruchomił w Warszawskim Ursusie Centrum Factoryoutlet oraz drugi, The Outlet Company z siecią Fashion House Outlet Centre. Ten pierwszy posiada obecnie trzy centra w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, zaś drugi - trzy obiekty o nazwie Fashion House w Warszawie Piasecznie, Gdańsku oraz Sosnowcu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński