- Kładziona warstwa ma temperaturę blisko 160 stopni Celsjusza i jest natychmiast wygładzana przez walce - stąd przejście dla pieszych ze względów bezpieczeństwa musi być czasowo zamknięte. - mówi Jarosława Gaszyński, rzecznik Energopolu Szczecin.
Rozbierana jest druga część starej jezdni, tymczasowo wykorzystywana jako droga pomocnicza. Docelowo będzie tu parking i ścieżka rowerowa.
Równocześnie są więc prowadzone prace na tej stronie. Obecnie, wykorzystując sprzyjające warunki pogodowe, roboty trwają przy wydłużonym czasie pracy, a więc wieczorami i nawet nocą. W tym celu na budowie zainstalowano już specjalne oświetlenie.
Na Bramie Portowej trwa montaż słupów sieci elektrycznej i podłączanie instalacji, by można było jak najszybciej rozpocząć budowę wysepek i wylewki bitumicznej umożliwiające wprowadzenie nowych rozwiązań komunikacyjnych zgodnie z projektem.
Pada też deklaracja.
- Wykonawca zrobi wszystko, by nadrobić stracony czas z powodów nieprzewidzianych kolizji z projektem, które wymagały zmian i nowych planów oraz dodatkowych prac - obejścia rur gazowy i wodociągowych, usunięcia istniejących oraz przycięcia korzeni drzew, które wchodziły na całej długości ulicy w podbudowę jezdni. Nowy termin 14 listopada wymusza specjalne rygory i szybkie tempo. Przepraszamy za utrudnienia i zrobimy wszystko, by szczecinianie mogli jak najszybciej skorzystać z nowej ulicy - mówi przedstawiciel ES.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?