Już 7 czerwca rusza 54. Edycja Kampanii "Zadbaj o swoje serce". Akcja bezpłatnych badań i konsultacji lekarskich potrwa do 5 lipca 2015 roku.
Pierwszego dnia akcji w godzinach od 10 do 18 na badania będzie można przyjść do Galerii Gryf Carrefour w Szczecinie. Organizatorem jest Telemedycyna Polska S.A. - lider teleopieki kardiologicznej.
- W ramach każdej akcji uczestnicy kampanii mają ułatwiony dostęp do lekarzy specjalistów oraz mogą skorzystać z profilaktyki kardiologicznej w zakresie wykonywania: badań EKG, badań cholesterolu, obliczania wskaźnika BMI, pomiaru ciśnienia krwi, wskazań właściwej diety, zapobiegania nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze - informuje Daria Grzesiek z Telemedycyny Polskiej S.A. - Pacjenci są również diagnozowani pod kątem stwierdzenia czynników ryzyka zachorowania na chorobę niedokrwienną serca oraz zawału mięśnia sercowego.
"Zadbaj o swoje serce" jest ogólnopolską kampanią edukacyjno - profilaktyczno - społeczną organizowaną w formie bezpłatnych badań przesiewowych nieprzerwanie od 2006 roku. Celem kampanii jest wzrost świadomości w zakresie profilaktyki chorób serca, w szczególności nadciśnienia tętniczego i hipercholesterolemii, które zbierają w Polsce wysokie żniwo. Kampanię doceniono w obszarze działań na rzecz pacjenta oraz promocji zdrowia i profilaktyki - przedsięwzięcie zostało laureatem VII edycji prestiżowego konkursu Liderzy Ochrony Zdrowia.
Za miesiąc 5 lipca akcja odbędzie się ponownie w Szczecinie. Tym razem na badania będzie można przyjść do Atrium Molo.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?