Awarie na przystankach komunikacji miejskiej w Szczecinie zdarzają się na wszystkich liniach i we wszystkich dzielnicach miasta. Do tej logistycznie najbardziej uciążliwej dla mieszkańców, czyli brak tablicy z rozkładem jazdy, najczęściej dochodzi przy przystanku linii tramwajowej nr 6 i 11 przy ul. Dobromiry.
Tablice wymieniane są tam średnio raz w miesiącu. Na bieżąco kontrolujemy stan przystanków zapewnia Maria Kwiecień-Zwierzyńska, rzecznik prasowy Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Codziennie sprawdzamy, czy nie brakuje żadnego elementu.
Do tej pory użytkownicy komunikacji miejskiej zazwyczaj dzwonili do ZDiTM, gdy chcieli zgłosić awarię. Od 19 września. nową formą zgłoszenia ma być droga mailowa.
- Od początku istnienia tej możliwości otrzymaliśmy 88 zgłoszeń o awariach - mówi Maria Kwiecień-Zwierzyńska. - Zgłoszenia najczęściej dotyczą uszkodzonych tabliczek z rozkładami jazdy i uszkodzonych wiat przystankowych.
Żeby zgłosić awarię, wystarczy na stronie internetowej ZDiTM zaznaczyć jedną z opcji: brak rozkładu jazdy, zniszczony rozkład jazdy, znak przystanku, nazwa przystanku, kosz na śmieci, zbita szyba w wiacie, pomazana wiata lub inna awaria. Można też dopisać własny komentarz do zgłaszanej awarii.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?