Mimo kilkudziesięciu artykułów krytycznych, publikowanych przez lata na łamach prasy, nic się tu nie dzieje.
Od czasu do czasu tylko, gdy dzwonimy w tej sprawie do spółki Szczecińskie Tramwaje, przysyłani są na miejsce pracownicy, którzy łatają tylko najbliższe otoczenie szyn. Do spółki bowiem należy jedynie torowisko i pół metra ulicy obok. Reszta jezdni jest w gestii Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, który nic nie robi.
- Jutro podeślę tam ekipę, aby załatała największe ubytki - obiecał nam wczoraj Ryszard Roszak, kierownik działu napraw Szczecińskich Tramwajów.
Takie łatanie latem wystarcza na kilka tygodni, zimą na góra dwa tygodnie. Pod wpływem zimna, złego podłoża ulicy, drgań itp. czynników łaty safaltowe po prostu rozsypują się.
- W trakcie budowy piątego etapu obwodnicy śródmiejskiej będzie przebudowany fragment ul. Krasińskiego, tj. 350 metrów od ul. Łuczniczej w stronę ul. Duńskiej - tylko tyle dowiedzieliśmy się od Tomasza Kleka z urzędu miejskiego. - Budowa V etapu ma się rozpocząć w przyszłym roku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?