To tabor nieczynny albo używany okazyjnie. Przeprowadzka na bocznicę była konieczna ze względu na remont zajezdni.
To po pierwsze gratka dla miłośników tramwajów, którzy mogą tu zobaczyć wagony robocze, zabytkową e-Nkę, czyli wagon nr 216 sprowadzony do Szczecina w 1956 roku. Można tu też zobaczyć specjalistyczny wagon nauki jazdy.
Ale wagonami zainteresowani są nie tylko miłośnicy komunikacji. Tabor upodobali sobie wandale.
- Faktycznie zdarzył się jeden przypadek pomalowania wagonów, w drugim przypadku ochroniarze skutecznie odstraszyli osoby, które chciały pomalować wagony - mówi Zbigniew Dąbrowski, zastępca dyrektora spółki Tramwaje Szczecińskie do spraw eksploatacji.
Pracownicy ochrony, którzy dopuścili do pomalowania wagonów musieli zmyć farbę na własny koszt.
- Ochroniarze nie powinni spać, są wyposażenie w latarki, gaz i radiotelefony - dodaje Dąbrowski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?