W gronie miast, które posiadają swoje marki, jest od niedawna Stargard. Prace nad jej stworzeniem trwały dwa lata. Wzięło w nich udział ok. 2 tysięcy osób. Za 50 tysięcy złotych Stargard doczekał się strategii, która ma wypromować miasto i pokazać je z lepszej strony. Marka ma też zachęcać do pozostania w mieście, zrobienia w nim kariery. A inwestorów i turystów - do zostawiania w nim pieniędzy. Autorzy tej strategii opracowali dla miasta hasło. Wybór padł na "Stargard. Pod szczęśliwą gwiazdą".
- Slogan ten najpełniej oddaje obecną sytuację miasta - uważają Andrzej Szwajda i Artur Gnat ze szczecińskiego Domu Marki Max von Jastrowia, autorzy stargardzkiej marki. - Komunikuje on bezpieczeństwo i spokój. Ponadto, odwołuje się do cząstki "Star", która nie tylko dla cudzoziemców,
ale i coraz szerszej grupy Polaków oznacza gwiazdę. Nawiązuje również do hasła promującego od kilku miesięcy atrakcje turystyczne Stargardu, które brzmi: "Stargard. Gwiazdozbiór Gotyku".
Kliknij tutaj i przeczytaj więcej o nowej strategii marketingowej Stargardu.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?