Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Problemy z Telekomunikacją Polską. Zapłacili za usługę, która nigdy nie została dostarczona

Anna Miszczyk [email protected]
Podobno sieć internetowa w powiecie myśliborskim ma być zmodernizowana w drugim kwartale tego roku.
Podobno sieć internetowa w powiecie myśliborskim ma być zmodernizowana w drugim kwartale tego roku. Fot. Andrzej Szkocki
Mieszkańcy powiatu myśliborskiego skarżą się, że Telekomunikacja Polska nie dostarcza im internetu o takiej szybkości, jaką zamówili.

Komentarz

Komentarz

Liliana Kulesza, Telekomunikacja Polska:
Jeśli chodzi o procedury reklamacyjne, to klient zawsze może złożyć reklamację w telefonicznym serwisie wsparcia technicznego usług multimedialnych TP, pod numerem: 800 102 102. Połączenie na tę infolinię w sieci TP jest bezpłatne. Za wszelkie niedogodności klientów bardzo przepraszamy.

- Zamówiłem neostradę w Telekomunikacji Polskiej o szybkości 512 kb na sekundę. Ale jeszcze się nie zdarzyło, by taka prędkość była. Jest zaledwie 100 kb na sekundę. Za co ja w takim razie płacę? - pyta mieszkaniec Dębna (imię i nazwisko do wiadomości redakcji) z powiatu myśliborskiego. - Kiedy złożyłem reklamację i sprawdził to wszystko pracownik Telekomunikacji Polskiej, okazało się, że w Dębnie internet nie może być szybszy, bo jest za słaba sieć i dopiero po jej modernizacji to się zmieni.

Nasz Czytelnik złożył reklamację. Za 4 miesiące obniżono mu opłatę o 48 zł (jest to łączna kwota za 4 miesiące). - Skoro dostaję co miesiąc tylko 20 procent tej szybkości, którą zamówiłem, to za tyle też miesięcznie powinienem płacić, czyli miesięczna opłata powinna być obniżona o prawie 80 procent - dodaje mieszkaniec Dębna.

Co do reklamacji - uznano ją tylko na kilka miesięcy. Na kolejne miesiące (do czasu zmodernizowania sieci) klienci TP będą musieli składać nowe. - Wiem, że to ma mnie zniechęcić do reklamowania usługi. Samo dodzwonienie się do TP kosztuje tyle nerwów, że część osób może zrezygnować. Ja odsyłany byłem też na linię płatną, więc to są też dodatkowe wydatki - podkreśla Czytelnik. - Raz, jak zadzwoniłem w tej sprawie, pracownica TP zaproponowała mi, bym zamówił... jeszcze większą szybkość przesyłu. A przecież nie mogą zapewnić nawet tej niższej, więc tym bardziej wyższej. Zatem jest to naciąganie klientów.

Podobny problem miał mieszkaniec Myśliborza. Zgłosił go do powiatowego rzecznika konsumentów w Myśliborzu. - Udało mu się obniżyć abonament do czasu, gdy uzyska szybkość gwarantowaną - mówi Jarosław Jankowski, powiatowy rzecznik konsumentów w Myśliborzu.

Liliana Kulesza z Telekomunikacji Polskiej twierdzi, że każda tego typu reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. - Na wolniejszą prędkość internetu mają wpływ przeciążenia sieci - mówi pracownica Telekomunikacji Polskiej.

- A co to mnie obchodzi? - pyta nasz Czytelnik. - Ja płacę za jakąś usługę i TP zobowiązuje się w umowie mi ją dostarczyć. Jeśli nie są w stanie, to niech jej nie sprzedają.

Liliana Kulesza twierdzi, że sieć internetowa w powiecie myśliborskim będzie prawdopodobnie rozbudowana w drugim kwartale tego roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński