Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nasze Dobre z Pomorza: Najważniejszy jest pasażer

Irena Boguszewska
Irena Boguszewska
Firma Maro Tur rozpoczęła działalność w 1995 roku. Od samego początku stosuje zasadę, że najważniejszy jest zawsze klient
Firma Maro Tur rozpoczęła działalność w 1995 roku. Od samego początku stosuje zasadę, że najważniejszy jest zawsze klient Radosław Brzostek
Firma Maro Tur z Polanowa, świadcząca najróżniejsze usługi transportowe, zgłosiła do naszego plebiscytu wynajem komfortowych autobusów oraz mikrobusów.

Firma prowadzi wynajem zarówno komfortowych autobusów, jak i mikrobusów, czyli pojazdów mieszczących od 9 do 59 osób.

- Ostatnie auto kupiliśmy dosłownie parę dni temu - mówi Mirosław Wąsowski, właściciel Maro Tur. - Wszystkie nasze pojazdy są komfortowo wyposażone. Autobusy mają rozkładane i rozsuwane fotele z podnóżkami, cafe bar, toaletę, telewizor, DVD, są klimatyzowane. Naszą specyfiką jest to, że wynajmujemy pojazdy razem z kierowcą. Każdy z kierowców posiada duże doświadczenie. Dbamy, aby przed podróżą był zawsze dobrze przygotowany do jazdy, dobrze poznał trasę, by szybko oraz bezpiecznie dowiózł klientów do celu podróży. Dlatego też nasza załoga cyklicznie uczestniczy w szkoleniach dotyczących bezpieczeństwa w ruchu drogowym i ekologicznej jazdy.

Firma Maro Tur rozpoczęła działalność w 1995 roku. Od samego początku stosuje zasadę, że najważniejszy jest zawsze klient. Obsługuje turystykę krajową oraz zagraniczną na terenie całej Europy. Współpracuje z licznymi biurami podróży i ośrodkami wypoczynkowymi w całej Polsce. Wozi ludzi na wypoczynek i wycieczki po całej Europie, na narty, na wyjazdy organizowane przez firmy (przewozy pracownicze, szkolenia, spotkania integracyjne), pielgrzymki, wesela oraz inne imprezy okolicznościowe.

Ze względu na swoją ustaloną renomę obsługiwała Światowe Dni Młodzieży, jest oficjalnym przewoźnikiem koszykarzy ekstraklasy AZS Koszalin oraz drużyny kobiecej piłki ręcznej Energa AZS Koszalin.

- Jeśli ktoś chce zamówić usługę powinien skontaktować się z nami jak najszybciej - mówi Mirosław Wąsowski. - Szczególnie jest to ważne, gdy ktoś zamierza zorganizować wyjazd w okresie ferii, czy wakacji. Na przykład zamówienia na wyjazd na Światowe Dni Młodzieży mieliśmy osiem miesięcy wcześniej. Zapraszam do kontaktów. Zawsze staramy się dostosować do życzeń klientów, gdyż oni są dla nas najważniejsi.

Z firmą można kontaktować się za pośrednictwem:

- maila: [email protected]

- telefonicznie pod nr 606 817-350.

Nasze Dobre z Pomorza. Zobacz wszystkich kandydatów i zagłosuj!

Zobacz także:

Gala Nasze Dobre

Gala Nasze Dobre. Najlepsze firmy z Pomorza w Filharmonii [w...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Nasze Dobre z Pomorza: Najważniejszy jest pasażer - Głos Koszaliński

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński