Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jest co promować, jest co wyróżniać

lr
Dobre marki kojarzymy nie tylko gwarancją wysokie jakości, ale bardzo często również z miejscem gdzie zostały wymyślone czy wyprodukowane. W ostatnich latach na Pomorzu Zachodnim przybywa przedsiębiorców, którzy zdobywają uznanie i rozgłos nie tylko na rynkach lokalnych ale i daleko w świecie.

Chyba lepszej wizytówki niż dekoracje do hollywoodzkich przebojów, nie można sobie wymarzyć. Struktury ze sferycznym sklepieniem tworzone przez firmę Freedomes, powstały na specjalne zamówienie studia filmowego 20th Century Fox. Dziś to stały elementem największych targów od Europy aż po Dubaj, a nawet unikalny marsjański hotel w Jordanii. Zachodnie rynki z powodzeniem podbija również Autocomp Management. Podbija w dosłownym znaczeniu bo odbiorcą jednych z najbardziej zaawansowanych na świecie symulatorów wojskowych są m.in. polska czy niemiecka armia. Z kolei po symulatory cywilne ustawiają się klienci z całego świata. Także w marinach od Florydy aż po Hong–Kong i Sydney nie brakuje produkowanych u nas jachtów. Produkuje je m.in. goleniowski TTS. Sektor morski to ciągle jedna z domen regionu, a roczna wartość eksportu branży sięga 3 mld złotych. Powody do dumy ma także zachodniopomorski sektor spożywczy, którego numerem jeden w eksporcie jest filet rybny, co jest zasługą zarówno rodzimych firm jak Jurassic Salmon ale i zagranicznych inwestorów, by wymienić tylko Espersena z Danii, który zatrudnia ponad 2 tys. osób. Pomorze Zachodnie to również świetne trunki, czyli wina z Winnicy Turnau, czy słynna szczecińska Starka. Mało? Dzięki Q4Glass powstają u nas uznane szyby dla budownictwa, a rodzima PILAWA jest największym polskim producentem dźwigów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Jest co promować, jest co wyróżniać - Głos Koszaliński

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński