Podium w kategorii Sklep należało kolejno do Green Essence, sklepu ze zdrową żywnością, który od kilku lat broni swojego miejsca na podium, ale też sklepu monopolowego Heksa oraz Zielonego Królestwa, punktu ogrodniczego i sprzedaży roślin, które debiutowało w naszej zabawie. Z kolei w kategorii Usługa najwyższe miejsce zajęła szkoła tańca Dance Factory, również po raz pierwszy w plebiscycie, a tuż za nim ustawili się RFG Group, firma dekarska - od kilku lat regularnie wśród zwycięzców oraz debiutanci Kimama, szkoła tańca.
Przypomnimy, że wszyscy walczyli o następujące nagrody:
I miejsce: kampania reklamowa na łamach tygodnika Nasze Miasto Szczecin i mediach Polska Press Szczecin o wartości 18 000 zł
II miejsce: kampania reklamowa na łamach tygodnika Nasze Miasto Szczecin i mediach Polska Press Szczecin o wartości 13 000 zł
III miejsce: kampania reklamowa na łamach tygodnika Nasze Miasto Szczecin i mediach Polska Press Szczecin o wartości 7 0000 zł
Pamiątkowe dyplomy w tym roku wręczała Ynona Husaim-Sobecka, zastępca redaktora naczelna Głosu Szczecińskiego. - To już trzynasta edycja konkursu - wyjaśniła. - Cieszymy się, że lokalni przedsiębiorcy tak licznie przyłączyli się w tym roku do zabawy. Łącznie udało im się zdobyć ponad 1500 głosów naszych czytelników, a swoich klientów. Wszystkim serdecznie gratulujemy i mam nadzieję, że widzimy się za rok.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?