Gmina wspiera siatkarski klub od dawna, a Police mogą pochwalić się zespołem mistrza Polski czy uczestnika Ligi Mistrzyń. W poprzednich sezonach chemiczki grały jednak w Arenie Szczecin, ale ze względu na nieporozumienia z operatorem wróciły tej jesieni do Polic.
Klub dobrze promuje Police. Wartość marketingowa promocji medialnej za sezon 2016/17 wyniosła prawie 8 milionów złotych (zgodnie z raportem marketingowym "Pentagon research" według wartości ekspozycji łącznie w telewizji, prasie i internecie za okres od października 2016 do maja 2017). Police były najlepiej reklamowanym z miast drużyn występujących w ekstraklasie. Wyprzedziły m.in. Łódź, Rzeszów, Wrocław czy Dąbrowę Górniczą. W mediach hasło „Police” pojawiło się blisko 30 tysięcy razy.
Współpraca będzie kontynuowana. Klub zarobi kilkaset tysięcy złotych, a w zamian herb Polic będzie umieszczony m.in. na strojach siatkarek, biletach, karnetach, w hali meczowej oraz na stronie internetowej.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Wsparcie gminy jest dla nas niezwykle cenne, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby promocja poprzez sport była jak najbardziej intratna. Gmina Police jest w nazwie klubu, w wielu miejscach hali meczowej czy na strojach zawodniczek. Zrobimy wszystko, aby powtórzyć, a nawet przebić sukcesy marketingowe z poprzednich lat - mówi Paweł Frankowski, prezes Chemika.
Chemik od 4 lat jest mistrzem Polski.
Mundial w Rosji kolejnym celem ISIS?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?