Rajcy byli m.in. na przystanku "Gryfińska" przy ul. Batalionów Chłopskich.
- Na przystanku są przestronne perony przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych, które będą mogły swobodnie dostać się do peronów dzięki windom, dodatkowo są pochylnie - wyjaśnia Dariusz Korpusiński, kierownik budowy.
**Czytaj również:
Koniec budowy I etapu Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju. A kiedy koniec utrudnień?**
Radni dowiedzieli się o tym, że okładzina, którą obłożona jest rynna oprócz walorów estetycznych, tłumi również falę dźwiękową.
Przy okazji doszło do rozmowy dotyczącej tego, dlaczego SST jest szybki?
- Wszystkie skrzyżowania są bezkolizyjne i nie chodzi o to, że będzie jechał 120 kilometrów na godzinę - wyjaśnia kierownik. - To było pytanie retoryczne, ale to jest istotne, co pan powiedział - mówi Robert Stankiewicz radny z PiS.
Zobacz także:
Więcej opinii radnych przeczytacie w piątkowym wydaniu Głosu Szczecińskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?