Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klienci gazowni będą musieli jeździć do Szczecina

Grzegorz Drążek
Przy ul. Reymonta jest centrum dystrybucji PGNiG, a na dole budynku kilka pomieszczeń Biura Obsługi Klienta. Mieszkańców poinformowano, że będzie czynne tylko do końca marca
Przy ul. Reymonta jest centrum dystrybucji PGNiG, a na dole budynku kilka pomieszczeń Biura Obsługi Klienta. Mieszkańców poinformowano, że będzie czynne tylko do końca marca
Nie będzie już Biura Obsługi Klienta w stargardzkiej gazowni

W rejonie dystrybucji gazu Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa przy ulicy Reymonta w Stargardzie od 1 kwietnia tego roku przestanie działać Biuro Obsługi Klienta.

- Zapraszamy klientów do najbliższego biura: Biuro Obsługi Klienta Szczecin, ulica Tama Pomorzańska 26, biuro czynne poniedziałek-piątek 8-18 - czytamy w komunikacie.

W informacji nie ma ani słowa o powodach likwidacji biura w Stargardzie. PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. zachęca tylko klientów ze Stargardu do kontaktu z konsultantami poprzez infolinię.

- To skandal, żeby w 65-tysięcznym Stargardzie gazownia nie miała Biura Obsługi Klienta - denerwuje się mieszkaniec, który w tej sprawie skontaktował się z Głosem. - Gazownia kpi sobie z nas wszystkich!
Pracownicy Biura Obsługi Klienta w Stargardzie odsyłają po wyjaśnienia do centrali. A co słyszą od mieszkańców, którzy dowiadują się o likwidacji BOK?

- Same najgorsze słowa - zapewniają.

Kilka lat temu zakład gazowniczy zrobił już niemiłą niespodziankę stargardzianom, likwidując przy ulicy Reymonta kasę. Teraz zniknie biuro obsługujące klientów. Mieszkańcy są oburzeni. PGNiG do biednych nie należy, co widać chociażby po wydatkach na sponsoring. Na swojej stronie internetowej chwali się wspieraniem na poziomie narodowym polskiej piłki ręcznej, kultury, sztuki, nauki, edukacji.

- Ale na utrzymanie biura w Stargardzie pieniędzy nie ma - denerwują się mieszkańcy.
Wysłaliśmy pytania w tej sprawie do centrali PGNiG.

- PGNiG Obrót Detaliczny prowadzi działania usprawniające obsługę klientów oraz mające na celu optymalizację sieci Biur Obsługi Klienta - napisał Szymon Kozak z działu komunikacji i sponsoringu PGNiG Obrót Detaliczny. - Celem tych działań jest poprawa efektywności ekonomicznej oraz budowa struktur funkcjonujących zgodnie z trendami rynkowymi, obserwowanymi w przedsiębiorstwach o wysokim poziomie jakości obsługi. Zgodnie z oczekiwaniami większości klientów spółka podąża w kierunku sprawowania obsługi klienta nie wymagającej osobistego kontaktu z klientem. Szanując jego czas, oferujemy korzystanie z nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Przeniesienie, z dniem 1 kwietnia 2015 r., obsługi klientów ze Stargardu Szczecińskiego do Biura Obsługi Klienta w Szczecinie jest jednym z elementów tych działań.

Spółka nie chce powiedzieć, ile osób straci pracę w związku z likwidacją BOK.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński