Uwagi dotyczą lokalizacji zatok dla linii 69. Obecnie autobusy zatrzymują się na jezdni i blokują ruch pozostałym użytkownikom drogi. Po przebudowie będą miały zatoki, ale przy okazji zmieni się lokalizacja przejścia dla pieszych w rejonie ul. Łuczniczej.
- Czy nie spróbować jednak utrzymać dotychczasowej lokalizacji przejścia? - mówi Marek Duklanowski z PiS. - Druga rzecz, przejście przy ulicy Lompy - konieczne byłoby podniesienie bezpieczeństwa pieszych w tym miejscu, wyniesienie obszaru skrzyżowania i oświetlenie wertykalne przejścia (oświetlenie takie poprawia widoczność pieszych jasz).
Zdaniem radnego, warto byłoby rozważyć, również dla ograniczenia prędkości, a tym samym podniesienia bezpieczeństwa, podobne wyniesienie na skrzyżowaniu z ul. Rapackiego i być może również z ul. Łuczniczą.
- Zmiana projektu i dodatkowe prace to koszt, jednak potrzebny dla poprawy bezpieczeństwa - przekonuje radny. - Remont spowoduje zamknięcie odcinka ulicy dla ruchu. Objazd będzie poprowadzony przez ul. Orzeszkowej. To oznacza, że zmotoryzowani muszą jechać do ul. Krasińskiego i kierować się nią do Obwodnicy Śródmiejskiej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?