- Ścianki wzmacniające wokół zajezdni są na ukończeniu, podobnie jak podbudowa torowiska w kanałach od 1 do 6 - mówi Krystyna Gawrońska, zastępca prezesa spółki Tramwaje Szczecińskie do spraw inwestycji. - Instalacja teletechniczna jest wykonana w 70 procentach. Rozpoczęły się prace w budynku administracyjnym i na kanale 17, gdzie trwa rozbiórka i czyszczenie ścian. Wykonano również palowanie pod fundamenty nowej wiaty z tyłu zajezdni.
Prace wykonuje firma ZUE Kraków. Jaki będzie ich zakres? Obok przebudowy układu torowego i modernizacji hal postojowych i naprawczych nie zabraknie nowości. To budowa hali, w której zostanie zabudowana tokarka podtorowa. Część torów zyska nowe funkcje, np. przeznaczone będą do mycia wózków tramwajowych, demontażu pantografów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?