Przypomnijmy, że z powodu awarii bilety można było kupić tylko w kasach.
- Podstawową przyczyną problemów była niestabilność systemu sprzedaży PKP Intercity wynikająca z wprowadzenia nowoczesnych rozwiązań sprzedaży internetowej do starych systemów kolejowych - mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
To był najpoważniejszy kryzys w obszarze obsługi klienta w PKP Intercity od kilku lat. Przez kilkanaście godzin utrudnienia dotykały wszystkich, a przez ponad 4 dni problemy miały osoby, które chciały kupić bilet w kanałach zdalnych.
Według najświeższych danych po 14 grudnia pasażerowie kupili w sumie ok. 11 tys. biletów, w tym 2,8 tys. na połączenia realizowane pociągami Pendolino.
Pociągi Pendolino wyjadą na tory 14 grudnia. Jak zapowiada przewoźnik poprawie ulegną czasy jazdy między największymi miastami. Podróż z Warszawy do Krakowa i Katowic zajmie około 2 i pół godziny, do Trójmiasta niecałe 3 godziny, a do Wrocławia 3 godziny 40 minut.
Obecnie w Polsce znajduje się 17 składów Pendolino, z których do 12 przeszło testy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?