Pogoń w poniedziałek gra ostatnie ligowe spotkanie w tym roku z Polonią Warszawa. Niektórzy mogą stwierdzić, że w pośpiechu na ten jeden mecz nie opłaca się robić koszulek. Spotkanie jest zaplanowane w niekorzystny dla kibiców poniedziałek, co wiąże się z tzw. prime timem czyli najatrakcyjniejszym czasie antenowym, a spotkanie będzie transmitowane w kilkudziesięciu krajach świata.
Z marketingowego punktu widzenia sponsor nie może sobie pozwolić na to, by widzowie w całej Europie zobaczyli nieaktualne logo w telewizyjnej transmisji na Eurosporcie.
W klubie odmawiają odpowiedzi na pytanie, czy faktycznie zobaczymy zmienione stroje, odsyłając do poniedziałkowej konferencji prasowej. My wiemy, że szwaczkom robota pali się w rękach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?