Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Carrefour w CH Turzyn: Znalazł robaki w kabanosach [zdjęcia]

mdr
Internauta Artur
Nasz Czytelnik, pan Artur kupił w Carrefourze Turzyn kiełbaski. Zazwyczaj nie patrzy się na to, co wygląda smakowicie i od razu konsumuje. W tym wypadku było inaczej.

Robaki w kabanosach

Pan Artur przełamał kabanosa i ... w tym momencie przeszłą mu wszelka ochota do jedzenia. W środku zobaczył całe mnóstwo małych jajeczek.

- Schowałem kiełbasę do pojemnika, by mi się przypadkiem nic nie wyległo i nie rozeszło się po domu. Na drugi dzień większość jajek zniknęła, a na ich miejscu pojawiła się gromadka pełzających robaczków.

Dużo bardziej mobilny okazał się nasz szczeciński Sanepid. Obiecał natychmiastową kontrolę i to nie tylko u sprzedawcy feralnych kabanosów, ale również poprzez weterynarię u producenta.

Aktualizacja: 16.37

W tej sprawie otrzymaliśmy już oficjalne stanowisko sklepu Carrefour:

- W opisanym przez Pana przypadku klient nie zgłosił sprawy w Punkcie Obsługi Klienta, dlatego nie jest możliwe jednoznaczne ustosunkowanie się do przekazanych informacji i ocena produktu. - mówi Maria Cieślikowska Dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej Carrefour Polska

- Niemniej jednak, chcielibyśmy podkreślić, że firma Carrefour dokłada wszelkich starań, aby oferowany towar był zawsze najwyższej jakości i spełniał oczekiwania klientów. Pomimo, iż klient nie zgłosił się z produktem i nie była możliwa jego bezpośrednia ocena przez pracowników sklepu, to sprawa została przez nas wnikliwie przeanalizowana. Informujemy, że nie odnotowaliśmy żadnych innych podobnych przypadków związanych z tym produktem. Natychmiast po otrzymaniu od Pana informacji sprawdzono całą partię towaru. Kontrola nie wykazała żadnych nieprawidłowości. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że nie było żadnych reklamacji dotyczących wspomnianego produktu, dlatego nie jesteśmy w stanie jednoznacznie stwierdzić czy stan produktu nie był np. wynikiem nieodpowiedniego przechowywania po zakupie. Zapewniamy, że produkty spożywcze dostępne w naszych sklepach pochodzą jedynie od renomowanych i sprawdzonych dostawców oraz posiadają wszelkie niezbędne atesty. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości, wszelkie uwagi i reklamacje klienci mogą składać bezpośrednio w Punktach Obsługi Klienta, które znajdują się we wszystkich hipermarketach Carrefour na terenie całego kraju. Dodatkowo do dyspozycji klientów jest infolinia (numer 801-200-000), za której pośrednictwem można zgłaszać wszystkie sprawy związane z funkcjonowaniem sklepów. - czytamy w oficjalnej odpowiedzi

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński