Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W Centrum Handlowym Molo będziemy kupować już za trzy tygodnie

(TA)
zastąpi CH Piast.
zastąpi CH Piast. Fot. CH-MOLO
25 listopada otwarcie nowego centrum handlowego Molo. Powierzchnia centrum handlowego z około 25, 5 tys. m kwadratowych. zwiększy się do ponad 28 tys. m kw. Przebudowa pochłonęła ponad 16 mln zł.

Nowe centrum handlowe w Szczecinie zastąpi istniejące od 10 lat centrum Piast.

Podajemy nowe marki sklepów, które znajdą się w obiekcie. Kolejne marki, jakie pojawią się w CH Molo to Apart, Deichmann, Douglas, Gatta, Matras, Tally Weil, Orsay i Triumph.

Ofertę wzbogacą dodatkowo perfumeria, salon jubilerski, księgarnia i salon fryzjerski. Kompleks ma być oficjalnie otwarty 25 listopada. Nie zabraknie w nim kawiarni i punktów gastronomicznych, w tym powracającej do Szczecina restauracji Burger King.

W segmencie mody przybywa również reprezentantów znanych i popularnych firm. Otwarte zostaną m.in. Levi's/ Mustang, Reserved, New Yorker, H&M i Cubus, który do tej pory znajdował się jedynie w CH Galaxy, ale z powodu otwarcia Zary został usunięty.

Przedstawiciele ING Real Estate Investment Management, reprezentujący właściciela centrum, zapewniają że Molo zyska jeszcze jeden duży odzieżowy sklep znanej zachodniej sieci. Póki co nie zdradzają jednak jego nazwy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński