Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zarząd firmy odzieżowej: Nie rozumiemy reakcji niektórych kibiców Pogoni Szczecin

Fot. Radosław Jankowski
Herb poznańskiego Lecha i zdjęcie drużyny. Po reakcji części kibiców Pogoni witryna została "wyczyszczona".
Herb poznańskiego Lecha i zdjęcie drużyny. Po reakcji części kibiców Pogoni witryna została "wyczyszczona". Fot. Radosław Jankowski
Firma odzieżowa s. Oliver sponsoruje klub piłkarski Lech Poznań. W związku z tym na witrynach sklepów tej marki pojawił się herb i zdjęcie poznańskiej drużyny m.in. w szczecińskim Galaxy. Spotkało się to z reakcją części kibiców Pogoni Szczecin. Zarząd s. Olivera przedstawił swoje stanowisko.

Publikujemy oświadczenie zarządu.

Oświadczenie Zarządu s.Oliver Poland w sprawie witryny salonu w CH Galaxy w Szczecinie.

Chcąc podkreślić fakt, że międzynarodowa korporacja odzieżowa s.Oliver jest Generalnym Sponsorem Klubu KKS LECH Poznań, już dwa miesiące temu na witrynach wszystkich naszych salonów w Polsce pojawiły się naklejki ze zdjęciami piłkarzy oraz logotypem poznańskiego klubu. W Szczecinie spotkało się to z ostrą reakcją niektórych sympatyków miejscowej Pogoni.
Jako firma z wieloletnim doświadczeniem w sponsoringu sportowym, zrobiliśmy dokładnie to samo, co kilka lat temu w Niemczech, kiedy s.Oliver sponsorował klub Borussia Dortmund. Naklejki na witrynach salonów informują klientów o naszych działaniach i zaangażowaniu w futbol. Wspieramy sport i rozumiemy, że budzi on emocje. Emocje, które po zdobyciu przez Lecha Mistrzostwa Polski nagle wymknęły się niektórym szczecińskim kibicom spod kontroli. Jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z sytuacją, w której nasze działania wspierające sport, stają się pretekstem do gróźb pod adresem pracowników naszych sklepów. Nie rozumiemy, dlaczego zdrowa, sportowa rywalizacja prowadzi do aż tak niesportowych zachowań, jak pogróżki, czy straszenie "demolką" witryny. Zwłaszcza, że cała ta agresja uderza bezpośrednio w pracowników naszych salonów - w tym przypadku, rodowitych mieszkańców Szczecina, którzy na pewno nie są kibicami Lecha Poznań.
Na całą tę sytuacje patrzymy przez pryzmat jednej z wielu dużych firm sponsorujących piłkę nożną. Takie incydenty bez wątpienia nie zachęcają innych potencjalnych inwestorów do wspierania polskiego futbolu. Dlatego, z naszego punktu widzenia, apelujemy nie tylko o europejską jakość rozgrywek, ale również o to, by kibice pamiętali, że oni także ponoszą odpowiedzialność za wizerunek polskiej piłki. Taką właśnie odpowiedzialność podjęli kibice poznańskiego Lecha, co miało dla nas istotne znaczenie dla rozpoczęcia współpracy z tym właśnie klubem.
W trosce o bezpieczeństwo i komfort naszych pracowników oraz klientów, zamierzamy zdjąć piłkarskie dekoracje z witryny sklepu s.Oliver w Szczecinie. Okolicznościowe naklejki pozostaną jednak w innych miastach, w których nie doszło do podobnych zdarzeń i choć może nie mieszkają w nich sympatycy drużyny z Poznania, to zdali oni egzamin z kibicowania.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński