Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Herb Pogoni reklamuje prezerwatywy

mc
Internauta
Były piłkarz Pogoni Szczecin, Radosław Majdan, jest dobrym nośnikiem reklamowym. Ostatnio zabrał się za zachwalanie prezerwatyw. Szkopuł w tym, że na billboardzie sławny szczecinianin pokazuje również tors, a na nim wytatuowany jest herb Pogoni.

- Nie chcemy wywoływać żadnej wojny z Radkiem Majdanem, bo to w końcu zasłużony dla klubu zawodnik, ale nie da się ukryć, że cała sytuacja jest trochę nie do przyjęcia - mówi Dariusz Florczak ze Stowarzyszenia MKS Pogoń Szczecin, dysponującego prawami do herbu i barw portowców. - Próbujemy się skontaktować z nim i wyjaśnić całą sytuację. Być może akcja reklamowa na razie trafiła tylko do internetu, a nie na billboardy w całej Polsce - dodaje Florczak.

Majdan w reklamie występuje w różowych rękawicach, a na dole widnieje napis: nie daj sobie strzelić gola.

- Herb bardziej przyciąga uwagę, niż rękawice - zaznacza Florczak. - Można go chyba jednak było czymś zakryć. Poza tym napis jednoznacznie odwołuje się do futbolu. Już widzę szykany kibiców innych zespołów w stosunku do Pogoni.
Szefowa marketingu firmy "Taboo", nie uważa, by reklama w jakiś sposób godziła w dobre imię Pogoni.

- My podpisaliśmy kontrakt z panem Majdanem, a co on ma na ciele i co zdecyduje się pokazać, to już jego sprawa - powiedziano nam w dziale marketingu. - Ja osobiście tego herbu nie zauważyłam nawet w tej reklamie. Jest na niej po prostu znany mężczyzna, reklamujący nasz środek. Każdy może odebrać to, jak mu się podoba.

Na razie reklamy można znaleźć tylko w internecie, choć pewnie niedługo pojawią się także w innych mediach oraz na ulicach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński