Dziś w godz. 10-11 nasz dyżur redakcyjny poświęcony będzie zakupom. Pod redakcyjnym darmowym telefonem "Głosu" 0 80015 60 15 odpowiadać na pytania Czytelników będzie Longina Kaczmarek, miejski rzecznik praw konsumenta.
Będzie można dowiedzieć się m.in. jakie prawa nam przysługują przy zakupie towarów, co to jest gwarancja, a co rękojmia, co lepiej wybrać domagając się naprawy uszkodzonej rzeczy, do kogo się zwrócić, jakimi dokumentami najlepiej dysponować i czym różni się gwarancja od praw wynikających z ustawy konsumenckiej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?