Jesteś tu: Strona główna AKTUALNOŚCI Artykuł

Redakcja > Rzecznik konsumenta odpowiada na pytania Czytelników

Dodano: 22 stycznia 2008, 7:45 Autor:

Dziś w godz. 10-11 nasz dyżur redakcyjny poświęcony będzie zakupom. Pod redakcyjnym darmowym telefonem "Głosu" 0 80015 60 15 odpowiadać na pytania Czytelników będzie Longina Kaczmarek, miejski rzecznik praw konsumenta.

Będzie można dowiedzieć się m.in. jakie prawa nam przysługują przy zakupie towarów, co to jest gwarancja, a co rękojmia, co lepiej wybrać domagając się naprawy uszkodzonej rzeczy, do kogo się zwrócić, jakimi dokumentami najlepiej dysponować i czym różni się gwarancja od praw wynikających z ustawy konsumenckiej.

Przeczytaj kolejny artykułzamknij okno X

Dla pracujących za granicą > Pytaj i korzystaj

  • Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

  • forum.gs24.pl
Najciekawsze artykuły
z Mediów Regionalnych
Najciekawsze artykuły
z Mediów Regionalnych
alarm24 Kliknij i wyślij nam swojego newsa!
Brak ankiety.

Kontakt z reklamą »

Kontakt z redakcją »

Kontakt z marketingiem »

Zadzwoń 91 48 13 333

Napisz maila:

Jesteśmy też na:

Serwisy tematyczne

Serwisy społecznościowe

gs24 jest częścią grupy Media Regionalne

Media Regionalne sp. z o.o. w Warszawie zastrzegają, iż rozpowszechnianie jakichkolwiek artykułów i materiałów zamieszczonych w portalu www.gs24.pl jest dozwolone wyłącznie z zachowaniem warunków korzystania z treści. Jakiekolwiek użycie treści wykraczające poza ww. warunki jest zabronione bez pisemnej zgody Mediów Regionalnych i nabycia licencji. Sprawdź, w jaki sposób możesz uzyskać licencję na wykorzystanie treści.

Naruszenie tych zasad jest łamaniem prawa i grozi odpowiedzialnością karną.

Polityka dotycząca plików cookie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Media Regionalne sp. z o.o. w Warszawie. 2001-2014.