Redakcja > Rzecznik konsumenta odpowiada na pytania...

Redakcja > Rzecznik konsumenta odpowiada na pytania Czytelników

mdr

Głos Szczeciński

Aktualizacja:

Głos Szczeciński

Dziś w godz. 10-11 nasz dyżur redakcyjny poświęcony będzie zakupom. Pod redakcyjnym darmowym telefonem "Głosu" 0 80015 60 15 odpowiadać na pytania Czytelników będzie Longina Kaczmarek, miejski rzecznik praw konsumenta.

Będzie można dowiedzieć się m.in. jakie prawa nam przysługują przy zakupie towarów, co to jest gwarancja, a co rękojmia, co lepiej wybrać domagając się naprawy uszkodzonej rzeczy, do kogo się zwrócić, jakimi dokumentami najlepiej dysponować i czym różni się gwarancja od praw wynikających z ustawy konsumenckiej.

Komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

Najczęściej czytane

GS24 poleca:

Wideo