Postępowanie konkursowe jest dwuetapowe. W I etapie, komisja dokona weryfikacji złożonych ofert, z uwzględnieniem kwalifikacji posiadanych przez kandydatów oraz spełnienia warunków formalnych określonych w ogłoszeniu o konkursie, oraz wyłoni kandydatów do etapu drugiego.
Komisja w II etapie przeprowadzi rozmowy z kandydatami podczas których dokona oceny wyłonionych kandydatów, ich wiedzy fachowej, umiejętności kierowniczych, na podstawie przygotowanych pytań oraz przedstawionych przez kandydatów koncepcji programowych, dotyczących prowadzenia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie.
W skład komisji wchodzi przewodniczący, którym jest wiceprezydent Krzysztof Soska oraz członkowie - Ryszard Słoka (sekretarz miasta), Agata Stankiewicz, dyrektor Wydziału Kultury i Ochrony Zabytków, Zenon Butkiewicz, dyrektor Departamentu Narodowych Instytucji Kultury w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Kamila Stępień-Kutera, specjalista do spraw muzyki w Departamencie Narodowych Instytucji Kultury w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Andrzej Kosendiak, przedstawiciel Zrzeszenia Filharmonii Polskich, Sylwester Ostrowski, przedstawiciel Stowarzyszenia Orkiestra Jazzowa, Izabela Joniec, przedstawiciel organizacji związkowej, działającej w Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie oraz Adam Majewski, przedstawiciel organizacji związkowej, działającej w filharmonii.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?